Tuesday, April 15, 2014

Γενέθλια ανήμερα του Πάσχα... Ακονίστε την φαντασία σας και προτείνετε!

Όμορφές μου καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα!!!

Χθες ομολογώ ήταν μια ενδιαφέρουσα μέρα για μένα καθώς η γραφειοκρατία για την πρόσληψη μου με είχε στην τσίτα, ωστόσο είχα χρόνο να δω - όχι που δεν θα το έβλεπα(!) - το νέο επεισόδιο "Game of Thrones" και ναι... ήταν μια πολύ καλή μέρα!!!


Στο ψητό τώρα, καθώς είμαι σίγουρη πως το λατρεμένο μου έτερον ήμισυ ΔΕΝ διαβάζει ετούτο το blog, μπορώ να σας αποκαλύψω τα σχέδια μου για το Πάσχα. Βλέπετε το έτερον ήμισυ έχει τα γενέθλια του ανήμερα της Λαμπρής.

Του πήρα δωράκι, έχω καταφέρει να σώσω την κατάσταση, να μην βγω κάρτα, αλλά και να θολώσω τα νερά ώστε να μην φαντάζεται τι δώρο θα παραλάβει.


Αυτά για εσάς μπορεί να φαντάζουν πράγματα εύκολα, για μένα όμως ήταν άθλος. Μιας και κάθε φορά που ετοιμάζω κάτι, το διαβάζει στο πρόσωπο μου!

Λοιπόν το δωράκι είναι κάτι που ήθελε πολύ καιρό και θέλω να μην πάει καθόλου το μυαλό του. Σκέφτηκα λοιπόν να πάρω ή να φτιάξω ένα σοκολατένιο αυγό και να το κρύψω μέσα. Kinder έκπληξη ένα πράγμα!

Για την τούρτα όμως θέλω κάτι διαφορετικό.
Η περσινή μας ήταν επικάλυψη σοκολάτα και φράουλες γέμιση κρέμα βανίλια και παντεσπάνι σοκολάτας.
Φέτος όμως υπάρχει η παράμετρο της Λαμπρής και μπορεί να μην έχουμε σούβλες και
κοκορέτσια (κλαψ - κλαψ), αλλά ένα μπουτάκι στο φούρνο ή  και κανένα ψητό παϊδάκι θα το τιμήσουμε. Βάλτε και τα τσουρέκια, τα αυγά, τα συνοδευτικά, τις σαλάτες, το κρασί... είναι πολύ!


Συνεπώς θέλω η τούρτα να είναι ελαφριά και δροσερή ή έστω να μην είναι μπουκωτική.
Μια καλή μου φίλη μου έδωσε την συνταγή της για κέικ καρότου και σκέφτομαι να το δοκιμάσω για παντεσπάνι. Να κάνω μια τούρτα καρότου με κρέμα τυριού...

Εδώ μπαίνετε εσείς... να μείνω στην τούρτα καρότου ή όχι;
Μήπως έχετε καμιά καλύτερη πρόταση;
Αν κάνω τούρτα καρότου έχετε καμιά δοκιμασμένη κρέμα για γέμισμα  και για επικάλυψη;
Επίσης πως να στολίσω την τούρτα μου;

Κι επίσης αν δεν μου κάτσει το αυγό έκπληξη, έχετε καμιά ιδέα για συσκευασία και πακετάρισμα;

No comments:

Post a Comment