Friday, March 7, 2014

Βραβείο αλλά και ένα παιχνίδι για όλες μας!!!



25 Ιανουαρίου ήταν, όταν η Aby Craft μου έδωσε το βραβείο των 11.

Σήμερα 7 Μαρτίου, εδέησα να απαντήσω στις ερωτήσεις που το συνοδεύουν.
...Ναι, είμαι τεμπέλα και αναβλητική, είναι γεγονός, το ξέρω!

Το βραβείο των 11, περιλαμβάνει: Να σας πω 11 πράγματα για μένα, να απαντήσω στις 11 ερωτήσεις της Aby, να γράψω 11 ερωτήσεις για τα 11 κορίτσια που θα παραλάβουν το βραβείο και να τις ενημερώσω!



Θα σας πω από την αρχή πως το βραβείο είναι διαθέσιμο για οποιοδήποτε αναγνώστη του blog. Θεωρήστε λοιπόν πως αφήνοντας ένα σχόλιο, έχετε πάρει και το βραβείο. Διαχειριστείτε το, όπως αγαπάτε. 

Εγώ από εσάς θέλω να παίξετε μαζί μου το παιχνίδι των 11 κουλών ερωτήσεων μου. Απαντήστε στις δικές μου και θα απαντήσω στις δικές σας. 

Έχετε όρεξη για παιχνίδι;;;;

Ξεκινάω με τα τυπικά του βραβείου!

11 πράγματα για μένα

1) Είμαι σκορπιός και κουβαλάω όλα τα συμπλέγματα του σκορπιού...
2) Όπως προείπα είμαι αναβλητική, τεμπέλα και ολίγον τσαπατσούλα. Έτσι τουλάχιστον με έλεγε η κυρία Ρένα (νομίζω Ρένα) στην Δευτέρα Δημοτικού.

3) Μια που θυμήθηκα το δημοτικό. Έμενα στην Δράμα 3 με 4 χρόνια, όταν ήμουν 9 χρονών μετακομίσαμε στο Πράβι και ήμουν δυστυχισμένη γιατί άφησα πίσω τον Ευθύμη που ήταν ο παιδικός μου έρωτας.

4)Γράφω, - όλοι γράφουμε θα μου πεις, ναι το ξέρω! Εννοώ, γράφω ιστορίες, κανένα ποίημα, κρατάω ημερολόγιο κτλ. Θα ήθελα να είχα ταλέντο συγγραφέα άλλα δεν το έχω.

5) Έχω ένα σκύλο, τον Ρόμπεν, αλλά είμαι γατού! Λατρεύω τις γάτες, μου λείπουν οι γάτες, πεθαίνω για γάτες.

6)Είμαι μικρασιάτισσα σχεδόν 80% και σεβόμενη την καταγωγή μου λατρεύω το μαγείρεμα!

7) Εκτός από την ανιψιά μου, βάφτισα επίσης και το σουζούκι άλτο μας, το όνομα αυτής, Σούκι! –Εντάξει, ήταν καλοκαίρι και έβλεπα true blood, το παραδέχομαι!

8) Μου λείπει απίστευτα η Ελλάδα. Μου λείπει το φως, ο ήλιος, η θάλασσα, η μυρωδιά του πεύκου..

9) Αγαπημένος σκηνοθέτης θα έλεγα Χίτσκοκ, αγαπημένος σύγχρονος σκηνοθέτης Wong Kar Wai.

10) Όταν βρεθώ σε πολιτικές συζητήσεις παθιάζομαι και είμαι Πλατωνική και απόλυτη στις θέσεις μου.

11) Ατάκα που με αντιπροσωπεύει απόλυτα «Οι άνθρωποι, είναι, οι αρχές τους,  Χάμπελ» την είπε η Κειτ Μορόσκι στο λατρεμένο «The way we were».


Οι 11 ερωτήσεις που υπέβαλλε η Aby

1) Αγαπημένο βιβλίο

Το αγαπημένο μου βιβλίο δεν είναι ένα, αλλά αυτό το βιβλίο «Όσα παίρνει ο άνεμος», δεν το αποχωρίζομαι ποτέ, το έχω διαβάσει 30 και βάλε φορές.

2) Θα άλλαζες χώρα για να είσαι με αυτόν που αγαπάς;

Άλλαξα χώρα όχι μόνο για να είμαι με αυτόν που αγαπάω. Άλλαξα χώρα γιατί οι κάτοικοι της χώρας μου δεν αγαπούν ούτε την χώρα μου, ούτε τα παιδιά τους.

3) Το πιο όμορφο ταξίδι που έχεις πάει που ήταν;

Ήταν στο Πήλιο. Ακούγαμε Ξυλούρη και Frank Zappa (Watermelon In Easter Hay) από το soundtrack του «θέλω και την μαμά σου»... δεν έχω λόγια για το Πήλιο!!!

4) Ποιο συγκρότημα-τραγουδιστή θες να δεις live;

Πλέον δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιο συγκρότημα ή τραγουδιστής που να θέλω να δω. Θα ήθελα όμως να δω μια παράσταση με τα αστέρια των Μπολσόϊ.

5) Πόσες ώρες περνάς μπροστά από τον υπολογιστή σου;

Αρκετές, μην πω και περισσότερο από αρκετές.

6) Ποιο είναι το όνειρο σου που δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμη;

Δεν έχω γίνει ακόμα πρωθυπουργός της Ελλάδας και δεν έχω μετακομίσει στην Γκοθαμ Σίτυ.

7) Αν μπορούσες να αλλάξεις κάτι στη ζωή σου τι θα άλλαζες;

Επειδή με ξέρω, είμαι σίγουρη πως θα έκανα τα ίδια πράγματα. Θα ήθελα όμως να έχω κρατήσει πιο δραστήριες τις αισθήσεις μου, να έχω πιο έντονες μνήμες στιγμών με τους αγαπημένους μου.

8) Σε κουράζει το blogging;

Όταν κάτι με κουράζει απλώς δεν το κάνω!

9) Έχεις αδέρφια;

Έχω έναν αδερφό, μικρότερο κατά ενάμιση χρόνο.

10) Ποιο από τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα πιστεύεις ότι έχεις;

Είμαι τεμπέλα το είπαμε από την αρχή!

11) Πόσο σημαντικοί είναι οι φίλοι στη ζωή σου;

Όσο σημαντικοί είναι και στην ζωή κάθε άλλου ανθρώπου.



Οι δικές μου 11 ερωτήσεις,.. που καλείστε να απαντήσετε! 

1) Ποιος σκότωσε τον Τζον Κένεντι;

2) Ποιον διάσημο ντετέκτιβ θα ήθελες να υποδυθείς;

3) Γιατί τα άλλα στρουμφάκια κλωτσούσαν συνεχώς τον Σπιρτούλη;

4) Ας παίζουμε Θάρρος ή Αλήθεια. 
Αν διαλέξεις Αλήθεια, θέλω να ανακαλέσεις στην μνήμη σου και φυσικά να μοιραστείς μαζί μας μια στιγμή που ένιωσες ανίσχυρη ή ντροπιασμένη ή σαγηνευμένη. 
Αν διαλέξεις Θάρρος,  θέλω να μοιραστείς μαζί μας την πιο ανεκδιήγητη φωτογραφία σου (μετράνε και οι μεταμφιέσεις) ή το αντικείμενο που σου έκαναν δώρο (πχ η πεθερά σου, ο άντρας σου κτλ) και μισείς θανάσιμα αλλά δεν μπορείς να ξεφορτωθείς γιατί θα σε πουν στριμμένη!

5) Ποιος είναι ο αγαπημένος σου σούπερ ήρωας και γιατί; (Απαντήσεις τύπου Μακόναχι: Ο εαυτός μου 10 χρόνια μετά, δεν πιάνονται)

6) Ποιο είναι το χειρότερο βιβλίο που διάβασες ποτέ σου;

7) Υπάρχουν εξωγήινοι; ΤΟΥρουρουρουΡΟΥρουυυυυυ

8) Πως πιστεύεις πως η Σκάλυ και ο Μώλντερ συνέλαβαν τον Γουίλιαμ; -Μην μου πεις δεν έχεις δει X-Files?

9) Ξέχνα για λίγο πως είσαι καλό κορίτσι και έχεις ανατροφή και χριστιανικές αρχές και πες μου ειλικρινά, Σούφρωσες ποτέ σου αντικείμενο;

10) Την βλέπω η καλή σου νεράιδα και σε μεταμορφώνω για 24 ώρες σε άντρα. Τι θα έκανες;

11) Επειδή έχω τρελά κέφια. Θέλω να ξαναγράψεις το Φινάλε του βιβλίου, της ταινίας ή της σειράς που σε απογοήτευσε περισσότερο. Άντε να σε δω, που τρώγεσαι με τους σεναριογράφους και τους συγγραφείς θα κάνεις καλύτερη δουλειά! 

No comments:

Post a Comment