Friday, February 14, 2014

Δικέφαλο καλτσοτέρας/ Sockmonster

Δεν το έχω με τον Άγιο Βαλεντίνο, τις καρδιές και τα σιρόπια. Οπότε δεν έπαιζε να δείτε από μένα ανάρτηση ανάλογη της ημέρας.


Δεν ξέρω αν σας το έχω πει ποτέ και μάλλον δεν έχει και κανένα νόημα να το έχω πει, αλλά ένας από τους λατρεμένους μου σκηνοθέτες είναι ο Τιμ Μπάρτον. Όλη αυτή spooky ατμόσφαιρα και η μαεστρία του να αφηγείται παραμύθια, με λιώνει.

Αλά Μπάρτον λοιπόν και κόντρα στο πνεύμα της ημέρας χαρίζω στο έτερον ήμισυ, ένα δικέφαλο κυκλωποτέρας.

Το τέρας δεν είναι για τον Άγιο Βαλεντίνο, είναι για την Αυριανή μας επέτειο.



Το δικέφαλο τέρας είναι φτιαγμένο από μια κάλτσα που ήρθε στην Πολωνία χωρίς το ζευγάρι της.
Οπότε την χώρισα στα δυο να μην νιώθει μοναξιά. Φυσικά δεν έχω ραπτομηχανή και όπως βλέπετε και από τις ραφές μου, δεν θα μπορούσα ποτέ να γίνω χειρουργός. Ίσως όμως να έχω ταλέντο ως Δόκτωρ Φρανκενστάιν.



Αυτά λοιπόν. Να ζήσετε οι ερωτευμένοι και προς Θεού μην μεμψιμοιρείτε οι αδέσμευτοι.
Τα καλύτερα ξενύχτια, τα καλύτερα μεθύσια και τις καλύτερες πλάκες με την παρέα, τα ζούμε όσο είμαστε αδέσμευτοι!!!



No comments:

Post a Comment