Sunday, December 1, 2013

Κι άλλο βραβείο - another award



Δεύτερο βραβειάκι τσίμπησε το βελονάκι:-)
Ευχαριστώ πολύ την Erilia από το ιστολόγιο περιπεράστε παρακαλώ!!! για την τιμή.
Ιδού λοιπόν το βραβείο!



Οι κανόνες απλοί: Λες ευχαριστώ σε αυτόν/ αυτήν που σε βράβευσε, αφού γίνεις μέλος στο blog του. Απαντάς στις παρακάτω επτά ερωτήσεις και τέλος δίνεις το βραβείο σε 15 νέα σχετικά blogs και ενημερώνεις τους συντάκτες τους.

1) Το αγαπημένο μου φαγητό: Θα έλεγα χωρίς αμφιβολία παστίτσιο & μικρά ψάρια (γαύροι και αθερίνες)

2) Τι δεν μου αρέσει στους ανθρώπους: Το ότι είμαστε τόσο μα τόσο «λίγοι», λειτουργούμε σαν ιός καταστρέφουμε αντί να δημιουργούμε. Το «εγώ» μας είναι τεράστιο κι όσα για την έννοια της θυσίας άστα να πάνε την θυμόμαστε ως τίτλο ταινίας.

3) Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα: Να συζητούν, να έχουν άποψη, να προβληματίζονται.

4) Με ηρεμεί: Η ιδέα της θάλασσας!

5) Αγαπώ: Το σινεμά, την ησυχία του χωριού, τις γάτες, τούς σκύλους, τους αγαπημένους μου και κυρίως την Ελένη.

6) Με νευριάζει: Η απάθεια των Ελλήνων & ο ωχαδερφισμός μας... άσε μας μωρέ, εγώ θα σώσω την χώρα; κτλ

7) Δεν αποχωρίζομαι ποτέ (αντικείμενο): Τα μόνο αντικείμενα που πήρα μαζί μου φεύγοντας από Ελλάδα ήταν: 2 βιβλία «Καβάφης τα ποιήματα» και « το μονόγραμμα» του Οδυσσέα Ελύτη, 2 λατρεμένες ταινίες σε Dvd’s «Casablanca» & «Gone with the wind» και φυσικά την κασετίνα με τα βελονάκια μου.

και το βραβείο πηγαίνει στα εξής 15 blogs

Το γλυκατζίδικο της Νταίζης
Of life and yarns

No comments:

Post a Comment