Thursday, November 7, 2013

Μονόφθαλμο τέρας - One eye monster

Κούκλες μου αυτή είναι η Πανδώρα. Η μασκότ της Ελληνικής ομάδας (τρεις ψυχές όλες κι όλες) στην Εταιρεία που δουλεύει η αγορίνα μου.


Πλεκτό μονόφθαλμο τέρας
 - One eye monster

Όταν έφτιαξα την Πανδώρα τόνισα δυο πράγματα:

  1.  Το φύλο: Αρσενικό.
  2. Η ψυχοσύνθεση: Σατανικό 
Χάλασε τόσο πολύ που κάνει παρέα και με κοχύλια!!
Πόσα χτυπήματα να αντέξω η μάνα;;;

Τον ονόμασα Μονόφθαλμο σατανικό εγκέφαλο. Μετά την απομάκρυνση του όμως από τα χέρια της δημιουργού του, Βέλκαινστάιν, το τέρας μου έπεσε σε βάρβαρους.
Του άλλαξαν το φύλο και του φούσκωσαν τα μυαλά με ιδέες ανάλογες της ταινίας "Monsters, Inc."
και πάει το κακό μου τερατάκι, μεγάλωσε κι έγινε Πανδώρα.

Ποδαράκια από sc, hdc, dc,hdc, sc

Κι όχι τίποτε άλλο δηλαδή, για Ελληνική Ομάδα απαρτιζόμενη από αποφοίτους θεωρητικής κατεύθυνσης, είναι βαρύ το πλήγμα.

Δαντέλα & κουμπί:
Τα βλέπει όλα και δεν της ξεφεύγει τίποτα

Πού, όχι πού, μου λέτε πού την είδαν την Πανδώρα;;; 
Κανένας δηλαδή δεν θυμάται τον μύθο; 
Αλλά έτσι είναι, φεύγουμε μετανάστες και αμερικανοποιούμαστε, βάζουμε στο μίξερ την μυθολογία αλλά Ζίνα και Ηρακλής. 
Αϊ σιχτιρ, συγχύστηκα πάλι! 

Κεραίες για να επικοινωνεί καλύτερα με τους ΕΛ

3 comments:

  1. E,είσαι θεοπάλαβο,μικρό μου!!!!Χαχαχαχα
    Τερατώδες το τέρας!!!!!
    Κι εσύ,για μια φορά ακόμα,υπέροχη!
    Φιλιά,κοριτσάκι μου,κτμτρ!

    ReplyDelete
  2. Δεν μπορεί να μας τρομάξει !!!! Είναι τόσο γλυκούλι !!!!

    ReplyDelete
  3. Πολύ χαριτωμένο τερατάκι!!!Φιλάκια!!!!

    ReplyDelete