Monday, October 14, 2013

Το πρώτο μας βραβείο

Καλημέρα σας!


Με χαρά πληροφορήθηκα πως το blog σήμερα πήρε το πρώτο του βραβείο. Μας το απένειμε η Giota Mavreli από το blog 4lifeidea και την ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ
για την απροσδόκητη έκπληξη.

Όπως πληροφορήθηκα -μιας και δεν είχα την παραμικρή ιδέα πως λειτουργεί το σύστημα με τα βραβεία- υπάρχουν 3 κανόνες που συνοδεύουν αυτό το βραβείο.
Κανόνας 1ος: να ευχαριστήσω το πρόσωπο που μας βράβευσε και πάλι λοιπόν
ένα μεγάλο ευχαριστώ στο 4lifeidea και στην Γιώτα.

Κανόνας 2ος: να απαντήσω στις παρακάτω ερωτήσεις 


Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα, με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου;

Το όνομα του blog είναι σχετικό με την θεματολογία του, δηλαδη  το Βελονάκι (crochet) και εμένα με βάφτισαν Σοφία οπότε προέκυψε το Βελονάκι της Σοφίας. Υπογράφω πλέον με το ονοματεπώνυμο μου, οπότε...

Αν δεν ήσουν άνθρωπος, τι θα ήθελες να είσαι και γιατί;

Μάλλον θα ήθελα να είμαι πουλί ή γάτα, μου βγάζουν κάτι ελεύθερο.

Αν σε σταματούσαν στον δρόμο απ' το Blog TV και σε ρωτούσαν "Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα, σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;", τι θα απαντούσες; Ποιο είναι;

Οκ!  η ξεροκεφαλιά μου.

Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις;

Πάντα έγραφα, πάντα θα γράφω. Με γοητεύει η ιδέα πως τα γραπτά μένουν.

Ποια φωτογραφία θα βάζατε για την 'ζωή';

Σώστε την Γη,  χωρίς αυτήν δεν υπάρχει ζωή!
Αγαπημένη λέξη:


Χάχα, εύκολο, την λέω σε όλους μικρούς και μεγάλους: Έπλυνες χεράκια; 

Κανόνας 3ος: Να δώσω κι εγώ με την σειρά μου αυτό το βραβείο σε 7 blogs. 
Με χαρά και θαυμασμό απονέμω το βραβεία στα εξής blogs:

Χειροδημιουργίες
myeasycrochet
sophie-paradise
erga hand made
Κερασόπιτες
e-crochet.
Καλλιτεχνίζω

ΥΓ: Ελπίζω όντως το βραβείο να εμφανίζεται στην σελίδα με την γνωστή μέθοδο cory - paste. Αν όχι ενημερώστε με ώστε να προβώ στις απαραίτητες διορθώσεις. 




4 comments:

  1. Σοφία σ' ευχαριστούμε πολύ για το βραβείο.Θα το παραλάβουμε επισήμως (με σχετική ανάρτηση), σε λίγο καιρό,Φιλούνες.

    ReplyDelete
  2. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Να είσαι καλά και πάντα δημιουργική!

    ReplyDelete
  3. Αγαπητή Σοφία, ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και επιφυλάσσομαι να το αναρτήσω στο άμεσο μέλλον καθόσον έχω τεχνικές δυσκολίες προς το παρόν.
    Η προσφορά των γνώσεων, η επίδειξη καλαίσθητων πλεκτών (και όχι μόνο) καθώς και η ταπεινή μου συνεισφορά στην διάδοση του πλεξίματος στα νέα παιδιά είναι ο στόχος μου στον οποίο σε βρισκω συνοδοιπόρο. Καλή συνέχεια!

    ReplyDelete
  4. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο Σοφία μου! Καλή συνέχεια στο όμορφο blog σου!

    ReplyDelete